Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

luni, 19 octombrie 2009

MANCARE DE FASOLE VERDE CU CARNE DE PORC



INGREDIENTE:

-300 gr carne de porc
-400 gr fasole verde
-2 ardei grasi
-1 ceapa mare
-1 batz de telina
-2 catzei de usturoi
-2 rosii
-sare,vegeta,piper,coriandru
-patrunjel,marar,telina
-3-4 linguri de ulei


PREPARARE:


Se spala carnea si se taie bucati,apoi toate legumele se curata,spala si se toaca rondele.Calim ,ceapa,1 catzel de usturoi(tocat marunt),ardeiul si telina..apoi adaugam fasolica taiata si se mai caleste 1 min impreuna,dupa care separat prajim putin carnea si o adaugam peste legume...si cele 2 rosii taiate cuburi,apoi acoperim si lasam sa fiarba la foc mic..(eu folosesc oala minune de inox si totul se face in 15 min).Dupa ce s-au fiert legumele si carnea,se condimenteaza si se face un rantaj din putina apa cu faina + celalalt catzel de usturoi tocat marunt ,si se mai lasa  sa dea 2-3 clocote pe foc,dupa care se stinge focul si se adauga verdeata(marar,telina frunze,patrunjel) tocata marunt.


POFTA BUNA!

4 comentarii:

  1. Am facut azi aceasta reteta si mi-a iesit f. buna . Am folosit fasole verde din conserva pusa de mine si mult marar verde ca asa ne place . Carnea de porc(Am folosit pulpa )i-a dat un gust f0arte bun . Felicitari pt. reteta .

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca fasolea verde ar putea fi inlocuita cu varza murata si la urma smantana . Garnitura mamaliga >ce ziceti ?

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc mult,zamfira!
    mmm,nu e rau ce spui tu...merita incercat! ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Delicioasa - multam' pentru reteta !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef