Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

miercuri, 21 octombrie 2009

CHEC PUFOS







INGREDIENTE:


-3 oua
-300 gr zahar
-300 gr faina
-1 ceasca de lapte
-cacao sau ciocolata rasa si  cubulete mici
-1 ceasca de ulei
-vanilie
-lamaie rasa
-1 praf de copt stins in zeama de lamaie sau otet
-un praf de sare

PREPARARE:


Se separa galbenusurile de albusuri....se bate zaharul cu galbenusurile,adaugand uleiul,apoi,laptele,esenta,praful de copt,lamaia rasa si faina,amestecandu-se bine.
Separat se bat albusurile spuma ,cu un praf de sare..si se add peste compozitie,amestecandu-se usor de jos in sus pana se incorporeaza in compozitie...dupa care se pune in 2 tavi de chec(eu am pus intr-o tava de chec mai mare si  restul intr-o tavita mica rotunda) ,tapetate cu faina,si se presara pe deasupra cubulete mici de ciocolata si ciocolata rasa,sau se opreste putin din compozitie si se amesteca cu 3linguri de cacao..si se pune deasupra.
Se coace in cuptorul incins ,la 180 C,cca 50 min.Se pudreaza!ATENTIE la taiat,pt ca e ff pufos,chiar exagerat! :))


POFTA BUNA!




3 comentarii:

  1. am sa incer si eu.pana atunci.. :)) ;)) ;;) :(( :x =(( 8-} ~x(

    RăspundețiȘtergere
  2. Cam de multisor nu s-a mai intrat pe aici sau nu s-a mai comentat! Eu simt nevoia sa o fac,fiindca am citit,am vazut si am incercat acest chec,care mi-a iesit f bun! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. acum e in cuptor..sper sa iasa bun
    dar,..nu e prea mult 50 minute?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef