Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

luni, 30 noiembrie 2009

KEBAB-SANDWICH IN PAINE LIBANEZA

Dragelor,va prezint inca o reteta inventata de mine..este un fel de kebab-sandwich ,dar in stilul meu,of course ! ;)) De fapt..nici nu stiu cum s-o numesc..dar indiferent de ce-ar fi,v-o recomand cu placere..este absolut delicioasa! :))))





Reteta este inventata de mine..cu ajutorul sotului,in sensul ca el s-a ocupat de grill!;))




Pt aceasta reteta,aveti nevoie de paine libaneza(se gaseste in supermarkete).



Chiftelutele si ardeii  le-am facut grill cu sandwich maker-ul. :)

 

Punem si ceapa rondele la grill.



Ungem painea cu maioneza.



Add ardeii ,ceapa si chiftelutele grill..apoi cateva rondele de castraveciori acrii..rulam si punem din nou in aparat pt cateva min. 





 

POFTA BUNA!

5 comentarii:

  1. Esti tare inventiva,parol!faci din orice o arta,felicitari!!!!! de data asta si iubitului tau sot ca te-a inspirat intr-o oarecare masura...pup! si noapte buna!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi de 1 Decembrie..ce gatiti azi bun?hai sa sarbatorim chiar daca suntem departe de tara amindoua...:-*

    RăspundețiȘtergere
  3. Tasha draga...mi-e frica sa mai intru in bucatarie :( ..mi-au iesit analizele ffff rele si parca ma simt la marginea prapastiei!ce ma fac,ca eu nu prea stiu sa mananc dietetic?:((
    sanatate tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  4. Felictari pentru kebab arata senzational ,de fapt tot ce faci merita calificative de fb . Imi pare rau ca nu te simti bine , rasfata-te cu un pic de concediu , vino acasa si sigur te vindeci . Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt bucatar de sapte ani dar asa prostie ca cea prezentata de voi nu am vazut parerea mea e ca mai bine o lasati balta in primul rand sunt piftele care nu se fac in libia in al doilea rand lipia nu e paine facuta in libia

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef