Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

duminică, 8 noiembrie 2009

FRUCTE DE MARE CU SALSA SI GARNITURA DE OREZ

Dragelor,azi a fost de servici la bucatarie,sotzul meu...din pacate n-a facut poze la fiecare etapa,pt ca nu are rabdare..iar eu habar n-am avut ce face el in bucatarie,insa nasul meu sensibil :P mi-a atras atentia si-am dat navala...dar era prea tarziu,mancarea era aproape gata,asa ca prezentarea retetei va fi mai saracuta in imagini... ;))


INGREDIENTE:


-fructe de mare(rondele de calamari)
-1 ceapa
-1 ardei
-1 chili
-100 gr hummus

-3 catzei de usturoi

-4-5 linguri ulei de masline
-pasta de tomate
-cateva frunze de busuioc
-sare,vegeta,piper,curry,coriandru


PREPARARE:


Se  calesc legumele cu fructele de mare in ulei ,se add si condimentele...curry joaca un rol ff important, ii va da o culoare galbena,placuta,dar si gust deosebit..apoi se pune putina apa fierbinte +100 gr hummus(fiert in prealabil).. si se se lasa sa fiarba putin pana se inmoaie fructele de mare(incercati cu furculita)...dupa care se add pasta de tomate dizolvata in apa cu 2 catzei de usturoi tocati marunt ,se mai da 2-3 clocote,iar cand e gata se add busuioc si telina sau patrunjel +1 catzel de usturoi tocat marunt.


Se serveste cu paste de obicei..insa de data asta el a optat pt o garnitura de orez! ;)


prezentarea din poza  de mai jos ,este facuta de sotz..cu dedicatie speciala pt moi,evident,dar si pt cititorii mei fideli! :P




aici m-am jucat si eu putin..;))

 
 dedicatie speciala pt voi!

 

 

POFTA BUNA!

p.s: reteta este inventia sotzului!! :P

3 comentarii:

  1. trebuie sa incerc reteta....ne plac fructele de mare! arata super!

    RăspundețiȘtergere
  2. spre rusinea mea,n-am mancat fructe de mare. x( ..imi plac pestele si racii :D dar asta n-am incercat...am sa merg la supermarket si daca gasesc..poate risc =))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu ce gust o avea,dar ca aspect este grozava!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef