Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

joi, 26 noiembrie 2009

SARAMURA DE PUI

Azi am gatit saramura de pui...nu mai facusem de ceva vreme.. si mi-era o poftaaa,mmm!! ;)) =P~


INGREDIENTE:
pt 2 persoane:
-2 pulpe de pui 
-4 ardei grasi
-2 rosii mari
-3 catzei usturoi
-2 l apa

-4-5 linguri ulei
-patrunjel verde,tocat


 Se taie pulpele in 2,se spala si se prajesc in ulei incins alaturi de cele 2 rosii.

 
 Dupa ce s-au prajit(nu rau),se pun intr-o oala cu 2 l apa clocotita,se spumuiesc bine,se add putina sare,apoi se acopera cu capacul si se lasa sa fiarba la foc incet cca15-20 min(incercati carnea cu furculita).

 

 Separat se coc 4 ardei grasi si se add in ultimele 2 clocote(sa-si lase gustul),apoi se ia oala de pe foc si se add usturoiul pisat ,1lingura vegeta si patrunjelul tocat!

 

POFTA BUNA!

 

6 comentarii:

  1. Interesant!n-am facut niciodata!...arata insa tare bine si cred ca a avut si trecere! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu n-am pregatit niciodata pui in acest mod , arata foarte bine si precis e gustos ma gandesc sa -i fac si o mamaliga .Ce zici ar merge ?

    RăspundețiȘtergere
  3. ;)) serios,fetelor?credeam ca stiti reteta..la noi e f populara!
    Zamfira,poti sa faci si mamaliguta..merge tzais! :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa voi face , mersi de raspuns .

    RăspundețiȘtergere
  5. La mine in familie s-a mancat de cand ma stiu saramura de pui.Astazi am facut si eu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Se mananca asa ceva in familia mea..am mai spus-o,dar ieri am facut-o din nou! O bunatate de te lingi pe degete mai ales dupa cateva zile de post...ce sa mai vorbim? :P

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef