Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

marți, 8 decembrie 2009

SUPA CREMA DE FASOLE

Ieri am gatit o supa crema de fasole...mi-a venit inspiratia in timpul fierberii!;))
Si pt ca nu-mi mai da mana sa fac prajeli..am facut un sos absolut delicios,pt aceasta supa de fasole!!! :P



 INGREDIENTE:
pt supa:

-250 gr fasole uscata
-1 ceapa


pt sos:
-3 rosii coapte
-2 ardei rosii copti
-cateva frunze de patrunjel si telina verde
-1 lingura ulei de masline
-1 lingurita vegeta
-putin piper,curry,cimbru
-1 lingura zeama de lamaie


PREPARARE:
Se fierbe fasolea cu ceapa si 1 lingura de ulei de masline,apoi se mixeaza cu robotul pana devine o crema.

 

Se face un sos din rosiile coapte +ardeii copti+usturoi+verdeata+ulei de masline+condimente(toate se dau prin robot pana se formeaza o pasta)

 

Jumatate din sos se add peste supa de fasole si se mai da un clocot,apoi se add leustean uscat si marar verde . Cealalta jumatate o putem folosi pt cand ne punem supa in farfurie..sau deasupra fasolei batute(daca facem)..

 

 Se serveste cu paine toast sau crutoane...

 

POFTA BUNA!

3 comentarii:

  1. Execelent!!arata super...ca de obicei toate preparatele tale.
    Te asteapta un premiu pe blogul meu.
    Dar din dar se face rai... ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Astazi,la mine in familie este zi de post! Am fiert deja fasolea si in afara de ciorba,icre si iahnie o sa fac si 2-3 portii de supa ca a ta,HeArT! o sa va spun mai tarziu ce mi-a iesit si daca ne-a placut! Se poate? :P :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am mai scris de mult si nu stiu ce m-a oprit;fiindca de vizitat o fac mereu...am reusit un fel de supa de fasole f delicioasa.....am repetat-o si in postul Pastelui....Te pup,Anis,esti si o bucatareasca minunatat!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef