Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

miercuri, 9 decembrie 2009

SPAGHETE CU CIUPERCI SI SOS DE ROSII

Daca tot mi-au mai ramas ciuperci,mi-am zis c-ar fi bine sa-i fac sotului niste spaghete cu ciuperci ... :P Am mancat si eu,foarte putin ,ca-mi lasa gura apa...desi n-am voie prajeli,am zis ca nu se pun 3-4 furculite,desi...! ;))




INGREDIENTE:
-200 gr ciuperci champignon
-1 ceapa
-1 lingura de quaker
-1 lingura faina de porum
-1 lingura sos de soia
-1 lingura unt
-1 lingura ulei de masline
-1 lingurita vegeta
-1lingurita curry
-piper
-1 lingura zeama de lamaie
-2 catzei de usturoi

-200 gr spaghete
-sos de rosii coapte si ardei copti


PREPARARE:


 Se taie ceapa pestisor si ciupercile felii subtiri..si se calesc in unt cu ulei de masline,apoi se add o cana de apa,1 lingura de soia sos,curry,piper,vegeta,1 lingura zeama de lamaie.. si se lasa la foc incet 2min ,dupa care se add 1 lingura de quaker se amesteca f bine.

 

Se add 1 lingura de faina de porum ,mestecand bine si se mai dilueaza cu putina apa(daca e cazul)..se mai lasa cca 1 min pe foc.

 

 Luam ciupercile de pe foc si add marar , patrunjel verde si 2 catzei de usturoi pisat.


 

Se face un sos din rosii coapte+ardeii copti+usturoi+verdeata+ulei de masline+condimente(toate se dau prin robot pana se formeaza o pasta)...mie mi-a mai ramas de la supa crema de fasole,de ieri! :P


 

 Separat se fierb spaghetele in apa cu sare,se scurg bine,se pun pe farfurie..peste care add sosul de rosii coapte cu ardei copti...si cateva linguri cu sos de ciuperci.


 

POFTA BUNA!

2 comentarii:

  1. Spaghete cu ciuperci o mancare regeasaca ,foarte buna , felicitari pentru combinatii sunt ingenioase.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult,Zamfira!intr-adevar e o mancare gustoasa...dar pt regim nu e indicata! :((

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef