Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

marți, 8 decembrie 2009

SALATA DIETETICA CU SPANAC

Am cumparat in weekend spanac proaspat din piata..arata atat de bine ,incat nu m-am putut stapani sa nu cumpar 1kg...
Cand am ajuns acasa,dupa ce l-am spalat bine..am gustat putin dintr-o frunza sa vad cum e...si zbang, mi-a venit ideea sa fac o salata ,gandindu-ma ca in felul acesta voi beneficia la maxim de toate proprietatile pe care le contine :saruri minerale din belsug (sodium, potasiu, calciu, fosfor, magneziu, sulf, mangan, zinc, cupru, iod, fier), vitamine (A, B1, B2, B12, PP, C, acid folic), clorofila, aminoacizi (arginina, lizina), lipide, protide, glucide, mucilagii.  Este o salata absolut dietetica..in amestec cu cateva legume..e chiar delicioasa! ;)




INGREDIENTE:
-100 gr spanac proaspat
-100 gr salata verde
-1castravete
-1ceapa
-1/2 lamaie

-1lingura ulei de masline
-sare dupa gust
-1 lingura marar verde tocat


PREPARARE:


Se taie legumele si se amesteca cu dressing-ul  facut din ulei,sare,lamaie si marar.



POFTA BUNA!

3 comentarii:

  1. Mie imi place spanacul foarte mult.
    Sper sa gasesc spanac si in magazinele noastre pentru a incerca aceasta reteta.Cred ca este foarte buna aceast salata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am facut mancare de spanac foarte des in acest post al pastelui;este o mancare pe care fierea mea o suporta,dar in prealabil ,eu il oparesc nitelus si spoi il gatesc! este o mancare minunata si ca sa-l mai imbunatatesc adaug si un ou facut ochi deasupra! Salata nu am facut niciodata desi am auzit,dar am sa fac salata ta ,Heart!O sa va spun cum a iesit.....

    RăspundețiȘtergere
  3. De cand a aparut spanacul in piata noastra ,am facut mancare de spanac,ciorba de spanac dar nu si salata.Pentru prima oara am facut salata de stevie.Este foarte buna.Incercati si nu veti regreta.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef