Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

luni, 23 noiembrie 2009

LAVRAKI(BASS) LA CUPTOR

Saptamana trecuta am gasit in supermarket peste bass (in engleza) sau lavraki(in greaca)!
Grecii il mai numesc si regele pestilor...un peste mai curat ca acesta,n-am vazut niciodata..pur si simplu n-are matze..si are carnea atat de alba..si pt prima oara am mancat ficaciori  de peste!! :P



 INGREDIENTE:
-2 pesti(bass)
-2 linguri ulei masline
-patrunjel tocat
-sare,vegeta,usturoi,coriandru,piper,cimbru

 

 Se curata pestele bine...dupa cum observati in poza,acest peste avea si ficaciori!!

 
 PREPARARE:
 Se prepara umplutura din usturoi pisat,ulei de masline,vegeta,2 linguri zeama de lamaie.

 

Pestele se condimenteaza cu vegeta,piper,coriandru,cimbru+umplutura,pe ambele parti si pe dinauntru ,apoi se introduce la cuptor in foita de aluminiu..cand e aproape gata se ridica foita de aluminiu deasupra si se mai lasa 2min.

 

 

Cel de-al doilea peste l-am prajit in ulei(tavalit prin faina,of course)!

POFTA BUNA!
 

8 comentarii:

  1. VAI CE-MI PLACE PE BLOGUL TAU! E ATAT DE FRUMOS!!!
    iar pestele arata nemaipomenit...felicitari de doua ori,odata pentru muzica linistitoare,si a doua oara pentru reteta. Am si eu Enya in PC si ascult...E ASA PLACUTA.... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru ca ai asezat premiul meu intr-o cutiuta asa frumoasa,si e si rosie pe deasupra,ce-mi place!!!!!:P
    Te pup!!:-*

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bine arata pestele , felicitari bucataresei ! ma auto invit la masa :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Vin de doua ori daca mi-a aparut postare in dublu exempla r ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc,fetelor!
    Zamfira,te astept si de 100x! :x

    RăspundețiȘtergere
  6. Reteta asta e minunata! Pestele este mancarea mea preferata,dar mai ales prajit!De fapt toate cele trei retete sunt interesante! Asa bucatareasa...mai rar!Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. o bucatareasa desavarsita ,felicitari

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu e chiar adevarata denumirea de regele pestilor.
    Lavraki traieste in apropierea canalelor de scurgere in mare, deci si ceea ce mananca ..e de prin zona.
    Nu toti grecii mananca lavraki.
    Ceea ce este adevarat este ca are o carne super. :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef