Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

luni, 23 noiembrie 2009

LEGUME CU CARNATI MACINATI

Iata o alta fantezie de-a mea... rar mi se intampla cand intru in bucatarie sa fac ceva ce mi-am propus..pana nu improvizez,parca nu ma simt bine! ;)) Aceasta reteta am inventat-o ,datorita unor carnati care ma deranjau,ori de cate ori deschideam frigiderul(de regula nu prea suport carnatii).. :)))) 



INGREDIENTE:
pt tocatura:

-1-2 carnati(lungi)
-1 ceapa
-1ardei
-1 batz de telina
-1 catzei usturoi
-curry,vegeta,piper



pt legume:
-2-3 cartofi
-cateva buchetele de conopida
-1batz de telina
-2 ardei 
-1 fir de praz
-2 linguri lui + 1 lingura unt

-1 catzel de usturoi
-patrunjel tocat
sare,vegeta,piper


PREPARARE:


Se dau carnatii prin robot.

 
 Legumele se taie marunt si se calesc in ulei cca 5 min..


 

Peste legume se add carnatii tocati + condimentele aferente si se calesc impreuna

 
 Separat, se pun legumele intr-o tava,se add condimentele,uleiul si untul si se introduc in cuptor.
 

Se prepara un sos din cateva linguri de apa,usturoi si patrunjel


Cand legumele s-au rumenit,se add sosul peste ele si se mai lasa 1min in cuptor(stins).

 


 

3 comentarii:

  1. Esti o gospodina grozava , nu orcine poate sa improvizeze si sa gateasca asa o mancare din te miri ce ! Este o masa sanatoasa si pe gustul oricui . Felicitari 8-}

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult,Zamfira!
    ee,dar am noroc si de un sotz mancacios...tot ce-as gati,el zice ca e bun! ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari ANIS yo ma satur numai de ce vad aici parca sant in fata mea asa de naturale par e tot ce vad aici ,noroc ca te avem in dotarea noastra sa ne orientam
    te poooop si sa ne traiesti multi ani si langa familia ta

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef