Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

miercuri, 4 noiembrie 2009

OMLETA CU CARTOFI

Dragelor,azi m-am orientat spre minuturi(timpul,bata-l vina)...pt ca tot mai ramasese saramura de rosii,m-am gandit sa fac si-o omleta cu cartofi,ca de carne m-am cam saturat..(eu,ca al meu n-ar zice ba,cand e vb de carne).. :P ;))




INGREDIENTE:


-1 cartof mai baban(sau 2 mai mici)
-1 ardei rosu(sau de care aveti)
-2 catzei usturoi
-2 oua
-1 lingura de unt
-3-4 linguri ulei

-patrunjel verde

-piper,vegeta,curry..dupa gust


ardeiul se taie cubulete si se caleste 2 min  in unt si ulei,intr-o tigaie de tefal sau teflon



se rade cartoful pe razatoarea mare si se add peste ardei..se condimenteaza si se mesteca continuu



ca sa nu se lipeasca cartoful,se intoarce cu paleta mereu ..si se amesteca continuu(amestecam-intoarcem)



cand s-a calit cartoful se add ouale batute cu vegeta si usturoi



intoarceti cu paleta omleta si pe o parte si pe alta(nu se poate intoarce intreaga..doar pe bucati)



cand e rumenita,add patrunjel verde si parmezan(eu n-am avut)!



POFTA BUNA!


P.S: e o rmancare ff consistenta si delicioasa...si rapida(10 min)..si usor de pregatit!:P

26 de comentarii:

  1. Felicitari , te-ai adaptat la criza , asta chiar o poate face oricine ,e foarte buna >

    RăspundețiȘtergere
  2. offf,abia am intrat ANIS e f. buna de fapt tot ce gatesti e f. bun si gustos si ptr. buzunarul nostru ,multumim

    RăspundețiȘtergere
  3. astazi ANIS ce ne servesti ca yo abia astept

    RăspundețiȘtergere
  4. buna dimineata, doamnelor! cand am citit aceasta reteta mi s-a parut delicioasa asa ca aseara m-am apucat sa o gatesc si eu. am insa o problema...bucataria mea este foarte modest utilata, nu am nici o cratita mai buna!
    dupa ce am calit ardeiul in cratita mostenire de la mamaia(sa-i dea D-ZEU sanatate!)am pus cartoful razuit pe razuitoarea mare...s-a lipit imediat de fundul cratitzei! am smestecat eu bine cu o lingura de lemn dar cum se tot lipea m-am gandit ca ar fi bine sa mai adaug ceva ulei.zis si facut! am pus ulei mai mult peste cartof si l-am calit bine. cand sa adaug ouale batute bine mi-am dat seama ca e grasime prea multa asa ca am scurs uleiul....le-am pus si...s-au lipit imediat de minunata mea cratitza!!am inceput sa mestec cu inversunare! ei bine omleta mea a sfarsit la gunoi iar eu am plans vreo jumatate de ora ca nu am si eu o cratitza buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. eu acum dimineata am facut sarmale, doar am gustat din ele, sunt foarte bune asa ca va invit la masa la pranz

    RăspundețiȘtergere
  6. buna,fetelor!
    :(((((( hai ma claudiaaaaa,dc ai aruncat-o?pacat...yo am specificat ca trebuie neaparat o tigaie de tefal sau teflon..pt ca e destul de lipicios cartoful!
    daca ai fi fol tigaia respectiva..si ai fi urmat exact instructiunile scrise de mine,sigur iti iesea omleta! :(
    imi pare rau..

    RăspundețiȘtergere
  7. eu figurez aici cu o multime de comentarii...si eu saraca am facut doar teste..

    RăspundețiȘtergere
  8. lasa-l naiba de avatar,xenia..nu te mai strofoca atat! :))
    as vrea mai mult sa va axati pe retete...lumea vrea sa stie cat mai multe pareri! ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. pai de nervi ca n-am si eu o tigae buna ca toate gospodinele din lumea asta! dar o sa-mi cumpar cu siguranta zilele urmatoare! si-atunci sa vezi bucatariseala !!!

    RăspundețiȘtergere
  10. te inteleg...:(
    lasa c-o sa-ti iei si tigaie...pup :-*

    RăspundețiȘtergere
  11. of,greu se intra ANIS aici la blog cred ca de aceea nici nu prea mai intra fetele
    astazi ce ne-ai propus ?

    RăspundețiȘtergere
  12. http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/13.gif
    la profilul meu am pus o fotografie...totusi cand scriu un comentariu poza nu apare la avatar asa ca o sa mai incerc...

    RăspundețiȘtergere
  13. HeArT,am primit pe mail retetele,iti multumesc mult :((

    RăspundețiȘtergere
  14. voi face omleta cu cartofi sigur ca tine ,ca eu fac cartofi frantuzesti sau cartofi orientali,dar asa razuiti nu am facut ;;)

    RăspundețiȘtergere
  15. iar mi-am cumparat azi cornulete fragede, e mai usor nu =))
    sunt foarte bune ;;)

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna,Xenia.Ce faci cu avatarul? Ca eu nu reusesc nimic..nu stiu ce sa mai fac sa-mi apara!

    RăspundețiȘtergere
  17. Cum puneti emoticoanele? :P

    RăspundețiȘtergere
  18. =)) :)) Tot incerc si eu poate ca ma ajuta cineva!?

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna Anis!
    Cred ca in ultimul timp ai fost foarte ocupata deoarece n-ai mai pus nici o reteta.
    Astept noutati.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef