Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

luni, 30 noiembrie 2009

CIORBA DE PERISOARE

Vineri am gatit o ciorbita de perisoare f delicioasa..acrita cu zeama de varza,of course :))!La mine se stie..ciorba trebuie neaparat sa fie acrita cu zeama de varza...exceptie facand cea de burta ,radauteaza si cea de rosii! ;)
Asa cum v-am obisnuit..reteta e la fel cu cea de pui si porc,nimic nou.. :P

INGREDIENTE:
-zarzavat pt ciorba:
-1 ceapa
-1 morcov
-2 ardei
-1 batz de telina
-500ml zeama de varza
-2 rosii(sau o cana de bulion)
-1 ou
-verdeata
-3 linguri ulei


pt perisoare:
-300 gr carne tocata de porc
-1 ardeias rosu(pt pata de culoare)
-3-4 linguri orez
-1ou
-patrunjel verde tocat
-1 ceapa
-1 lingurita de cimbru
-1 lingurita vegeta,putin piper macinat




 PREPARARE:
Se calesc putin legumele in ulei,apoi se add 1 l de apa si se lasa cateva min la fiert.


 

Separat se pregatesc perisoarele din:carne tocata,1ardei rosu taiat marunt,1 ceapa taiata marunt,patrunjel taiat marunt,orez,1ou,cimbru,piper,vegeta...si se amesteca f bine.

 

Se formeaza bilute si se add peste zarzavatul pe care l-am fiert cca 5min,apoi se da focul incet ,se acopera cu capacul si se lasa sa fiarba..cand carnea a fiert se add si rosiile date pe razatoare sau bulionul si se mai lasa 2-3 min.

 

Dupa ce au fiert si rosiile,se add zeama de varza si se lasa sa dea 2-3 clocote..apoi se ia de pe foc si se bate 1 ou,add putin cate putin pana se formeaza franjuri...apoi add si verdeata!

 
POFTA BUNA!

4 comentarii:

  1. Buna fetelor! Desi nu este inca nimeni pe aici,vreau sa va spun ca este una din ciorbele preferate de cei ai casei! Eu folosesc numai rosii,bulion niciodata in ciorbe! Doar la ciorba de rosii adaug un pic de bulion pentru culoare si gust! Acritul ciorbei il fac numai cu bors de putina;fiindca nu suport altfel de acreala! Arata superb,iar cu zeama de varza imi inchipui ca este poate mult mai gustaoasa! De gustibus non disputandum!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ciorba de perisoare acrita cu zeama de varza este specifica zonei mele.
    Eu fac destul de des aceasta ciorba.
    felicitari Ani!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc,Vyky!
    Si noua ne place f mult! ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. An nou cu bucurie SI MULTA SANATATE!!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef