Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

vineri, 30 octombrie 2009

STRUDEL CU MERE


 


INGREDIENTE:


-3-4 foi de placinta
-1kg de mere
-3-4 linguri de zahar
-1lingurita de scortisoara


PREPARARE:


Se spala merele ,se decojeaza si se dau pe razatoare..dupa care se calesc cu zaharul pana se evapora tot sucul..
Intr-o tava mai lata,se unge cu ulei,se iau 3-4 foi(eu am fol 2,pt ca erau mai grosute)si se ung intre ele cu ulei,apoi se add merele calite ,si se ruleaza...iar deasupra se inteapa cu furculita ,se unge iar cu ulei si 3 linguri de iaurt!
Se coace la 200 C,in cuptorul preincalzit..iar cand s-a rumenit deasupra,se lasa cateva minute sa se raceasca ,apoi se pudreaza cu zahar pudra!


POFTA  BUNA!

2 comentarii:

  1. :)) Eu nu decojesc merele si nici nu le calesc.Imi ia prea mult timp.Lucrez cu ele asa crude,dupa ce le dau pe razatoare le scurg de suc si umplu foile.Cred ca iese la fel de bun si gustos ca in reteta postata! Ati facut asa?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu calesc merele si nici nu folosesc iaur.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef