Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

vineri, 6 noiembrie 2009

CIORBA DE PESTE

Azi am hotarat ca e zi de peste...asa ca am gatit o adevaraciune de ciorbita,acrita cu zeama de varza,of course! ;))



INGREDIENTE:


-1 peste mai maricel
-3-4 linguri ulei

-1 ceapa
-2 ardei
-1 cartof
-telina tulpina
- 2 rosii
-1/2 cescuta cu orez
-2 cani cu zeama de varza
-1 ou
-telina si patrunjel verde






se toaca legumele



legumele se calesc in ulei



eu am pus si orezul si rosiile,tot in afara de peste, in oala sub presiune ,pt cateva minute
dar voi,daca nu aveti sau nu fol asa ceva...dupa ce-ati calit putin zarzavatul,se add apa si se acopera cu capacul si se fierbe la foc incet.

cand zarzavatul e aproape fiert ,se add orezul si rosiile +1lingura de vegeta si se mai lasa cateva min pana fierb toate..dupa care se pune zeama de varza,iar dupa 2-3 clocote se add si pestele taiat bucati..si se mai lasa 2-3 min pe foc.la sfarsit se da oala de pe foc,se pune oul  si verdeata tocata!




POFTA BUNA!


E o minunatie de ciorba...te imbie,pur si simplu! :p

6 comentarii:

  1. Ciorba arata super cred ca e si foarte buna ! Eu o faceam altfel dar voi incerca si aceasta reteta !

    RăspundețiȘtergere
  2. ANIS si mie-mi place ciorba de peste si kiar o fac f. des si tot asa ca tine o fac si yo

    RăspundețiȘtergere
  3. Ciorba de peste e preferata mea!Imi place cu mamaligutza fierbinte si ardei iute!
    Retzeta mea se deosebeste doar prin faptul ca eu nu calesc legumele.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ador pestele,indiferent cum este gatit! Dar cel mai mult imi place ciorba fierbinte cu mamaliguta si ardei ,nu iute,dulce, acrit in otet cu zahar si taiat rondele! Este un deliciu! Ciorba eu o acresc cu bors de putina!Legumele nu le calesc din cauza problemelor cu fierea! Are un aspect nemaipomenit...numai privind incepi sa inghiti in sec!

    RăspundețiȘtergere
  5. Astazi am facut ciorbade peste acrita cu zeama de varza.A fost delicioasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. EU IN LOC DE CARTOFI PUN O MANA DE OREZ ESTE DELICIOASa

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef