Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

miercuri, 9 decembrie 2009

PIEPT DE PUI CROCANT

Pentru mine,am facut  fasii de piept de pui crocante..pe care le-am savurat cu legume proaspete!Bineinteles ca le-am impartit frateste cu sotzulica..care e un gurmand declarat,saracutzu' de el.. :))


INGREDIENTE:
-1 piept de pui
-2 catzei de usturoi
-1 lingura ulei de masline
-1 lingura patrunjel tocat
-2 linguri quaker
-2linguri paine toast macinata(sau pesmet)
-1 lingura de susan
-1 lingurita delikat


PREPARARE:


1.Se taie pieptul de pui fashii

2.Se piseaza 2 catzei de usturoi si se amesteca cu 1 lingura de ulei de masline si patrunjel +putina sare si piper.
3.Intr-un bol se amesteca 2 linguri quaker,cu 2 linguri pesmet(in cazul meu paine toast macinata),1 lingura de susan si 1 lingurita vegeta.

 

Se amesteca pieptul de pui cu usturoiul,uleiul si patrunjelul..

 

Fashiile se dau prin amestecul uscat si se pun la cuptor sau grill.

 

Pt cei care nu tin regim..se pot prepara in ulei incins!oricum le-ai face,ies f crocante si gustoase...;)


 

POFTA BUNA!

5 comentarii:

  1. N-am mancat niciodata snitele facute la cuptor sau gril , nu se usuca prea tare , raman destul de fragede ?Am sa incerc si asa voi scapa de mirosul de ulei ars .

    RăspundețiȘtergere
  2. ba se cam usuca,zamfira!mai ales ca pieptul de pui nu are grasime...dar chiar si-asa este destul de gustos!mie mi-a placut...a iesit f crocant!

    RăspundețiȘtergere
  3. interesant!!!vorba Zamfirei...trebuie incercat!:P

    RăspundețiȘtergere
  4. Incercarea,moarte n-are..vorba aia!:)) te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/21.gif
    ANIS yo am facut asa ceva pe grill ca nu am voie prajit si le-am asezat intr-un castronel cu capac si stau moi mie mi-au placut felicitari

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef