Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

duminică, 1 noiembrie 2009

SALATA DIN PIEPT DE PUI LA GRATAR CU MAROULI

SALATA DIN PIEPT DE PUI LA GRATAR CU MAROULI



INGREDIENTE:


-1/2 piept de pui grill 
-cateva foi de marouli sau salata verde
-2 oua fierte
-1 ceapa rondele
-1 ardei rosu fideluta
-1 castravete rondele

-cateva masline
-3 linguri ulei de masline
-sare ,piper(dupa gust)
-zeama de la o lamaie


marouli este un soi de salata verde ..care arata asa:

 

PREPARARE:


toate ingredientele se taie rondele sau fideluta,dupa caz..se amesteca cu uleiul de masline +condimentele + lamaia




POFTA BUNA!




20 de comentarii:

  1. Si asta cred ca e grozava.Din cauza oboselii am comentat invers.Ha!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragele mele am facut salata aceasta si este o bunatate.Le-a placut alor mei.Asa ca am aviz favorabil ,de acum incolo,la calculator.Chiar au facut o observatie de bun simt zic eu: uite ca bunica-ta nu pierde vremea degeaba pe la calculator!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte buna salata si usor de preparat si foarte sanatoasa . Felicitari bucataresei !

    RăspundețiȘtergere
  4. o reteta buna si racoritoare

    RăspundețiȘtergere
  5. buna ,dragelor!

    yuuuuuupiiii!v-am spus pe wp ca daca macar o mancarica facuta de mine va place...sunt multumita sufleteste! :p
    ma bucur din suflet ca reteta a avut succes!

    RăspundețiȘtergere
  6. Toare sunt grozave. Pe bune.NUmai ce te uiti la imagine si salivezi!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cum ne punem o imagine,un avatar?

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu astazi,pe langa ce am mai avut am facut si o friptura cu sos de usturoi si cu mamaliguta.E specifica zonei mele.De fapt poti manca numai sosul de usturoi cu mamaliguta... nici nu cunosti ca nu are carne! HAHA!

    RăspundețiȘtergere
  9. moooor dupa usturoi si mamaligutza! ;))
    de altfel,probabil ati obs,ca fol ff des usturoiul...nu numai ca d.p.d.v medical este un balsam al sanatatii,dar mor dupa savoarea pe care-o lasa in mancaruri...bineinteles ca nu in toate,doar cele care permit! ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu de cand ma stiu am mancat usturoi insa,de ceva vreme fierea mea care este operata,nu_l mai suporta.

    RăspundețiȘtergere
  11. dragele mele mai fac si aceasta salata astazi ca sa am si yo mancare num numai padre
    cred ca e delicioasa
    noroc ca am ce-mi trebuie in frigider ca afara e un ger de nu se poate scoate capul

    RăspundețiȘtergere
  12. fetelor aici la comentarii se se pune poza f. usor acum am depistat dati click pe nume aici la comentarii si va apare o fereastra cu prifilul si urmati pasii e usor dar trebuie sa aveti poza in browser succes

    RăspundețiȘtergere
  13. ANIS acum e bine cu avatarul meu pana am una de a mea :?:

    RăspundețiȘtergere
  14. Spre rusinea mea,intreb,unde si cum in browser?

    RăspundețiȘtergere
  15. Frumos,imi place ca ne inmultim pe blog.Zamfira ai acatar frumos.Eu nu pot sa-l afisez.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef