Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

luni, 23 noiembrie 2009

CIORBA DE PUI

CIORBA DE PUI LA OALA SUB PRESIUNE!




 

 

 

 

INGREDIENTE:


-carne de pui(spinari,aripi)
-1 ceapa
-1 morcov
-1 batz de telina
-2 ardei
-1 cartof
-2 rosii

-3-4 linguri ulei
-1 lingura vegeta
-500 ml zeama de varza
-1 ou

-verdeata



PREPARARE:


Se  spala carnea si legumele..apoi se taie legumele cuburi sau rondele,dupa care se calesc in 3-4 linguri de ulei,se add apa,carnea de pui si rosiile date pe razatoare si se fierb in oala sub presiune timp de 15 min de la fierbere.
NOTA: carnea de pui am dat-o in clocot separat,am spumuit-o,apoi zeama am trecut-o prin sita si am add peste legume.
Dupa cele 15 min,se da oala sub jetul de apa rece si se deschide supapa,apoi se desface capacul si se pune iar pe foc,pt a add si zeama de varza..se mai dau 3-4 clocote,dupa care se ia de pe foc si se face un dressing dintr-un ou cu 1 lingura de faina,apoi se add verdeata!


POFTA BUNA!

2 comentarii:

  1. Daca nu fac,zilnic,ciorba sau o supa de gaina,rosii,a la grec ,,,degeaba fac mancare!Ne-am obisnuit de mici,de cand eram acasa la bunici,apoi parinti cu doua feluri de mancare:ciorba sau supa si felul doi,o alta mancare...de obicei cu sos sau fara!De prajitura,placintam,deci ceva dulce nici nu mai vorbesc! Eu am mai simplificat meniul,inlaturand,dar nu mereu,dulcele!O ciorba pe placul meu,dar o fac obisnuit;am sa incerc si eu la oala sub presiune cum face,pt scurtarea timpului ,sora mary!Oricum multumesc,interesanta si asta!Eu am timp mai mult ca ea...

    RăspundețiȘtergere
  2. si yo sant o mare f. mare amatoare de supe si ciorbe,daca nu mananc intr-o zi nu ma satur si e recomandat si de medici sa se manance zilnic
    felicitari ANIS

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef