Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

miercuri, 2 decembrie 2009

TORTULET DE CARTOFI SI CASTRAVETI

Dragelor,datorita analizelor f proaste...sunt fortata sa mananc cat mai dietetic!:((
Nu stiu ce voi face..mi-e f greu,nici nu stiu ce-as putea sa gatesc,cand toata viata mea am mancat prajeli ,sosuri,fripturi si toate cele...dintr-o data ma aflu intr-o situatie destul de grava si trebuie sa gasesc solutii..
Am incercat sa ma inspir de pe net...e imposibil,lumea mai mult aiureaza,cand spun ca ei gatesc dietetic,dar fac prajeli?Sper sa-mi dea dzeu imaginatie.. :( 
Azi mi-am amintit o reteta pe care-o citisem acum cativa ani(nu mai stiu cati) in revista Practic in bucatarie...era ca un piure de cartofi cu castraveti,nu-mi amintesc exact..in fine,am facut exact ce se vede in poza! ;)




 INGREDIENTE:
-2cartofi mari
-1 castravete
-1 catzel mare de usturoi
-1 lingurita de margarina vegetala cu gust de unt
-1 lingurita vegeta

-patrunjel verde


PREPARARE:
-Cartofii se taie cubulete si se fierb  in apa ,cu o lingurita de vegeta ...cand sunt gata se add catzelul de usturoi tocat marunt si margarina vegetala.

 

Se taie castravetele rondele,stropeste cu 1 lingura de ulei de masline si se pune pe grill.

 

Se ia jumatate din cartofi si se formeaza un pat,apoi se add castravetii.

 

Se aseaza celalalta jumatate de cartofi peste castraveti si se presara patrunjel tocat.



POFTA BUNA!

0 comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef