Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

marți, 8 decembrie 2009

PILAF DE OREZ CU CIUPERCI

Si tot in weekend am facut si niste pilaf de orez cu ciuperci proaspete si sos de ardei copti!


INGREDIENTE:
-1 cana orez
-1 morcov
-1 ceapa
-1 ardei rosu
-1 batz de telina
-1 lingu vegeta
-piper,curry(putin)
-patrunjel verde


PREPARARE:


Se innabusesc legumele in 2 linguri ulei de masline 1 minut.

 

Se add orezul spalat bine peste legumele innabusite ,2 cani de apa si se fierbe la foc mic,pana se umfla orezul(amestecand sa nu se prinda si add cate putina apa).


 


 

POFTA BUNA!

5 comentarii:

  1. Arata minunat precis e si foarte bun . Salata de spanac cu porumb n-am mancat niciodata dar mi-ai facut pofta si o voi face si eu .Am facut o salata de vinete si am mixat in ea ardei copti a iesit o minunatie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu fac pilaf cu ciuperci sau cu zarzavaturi.
    Pentru ca am avut copilul bolnav de hepatita iar eu am avut problema cu fierea (pe care pana la urma am scos-o),am evitat prajelile atat la ciorbe cat si la felul doi.
    La pilaf dupa ce adaug toate ingredientele pun pentru o cana de orez, trei cani de apa si apoi bag vasul in cuptor (din timp incalzit) la foc mic .Orezul se umfla foarte bine iar bobul ramane intreg.

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru casa noua!Voi incerca sa fac pilaf de orez cu carne de pui ca momentan nu am in casa ciuperci.

    RăspundețiȘtergere
  4. felicitari sa stiti ca e foarte bun eu am mancat

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef