Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

sâmbătă, 7 noiembrie 2009

PESTE GRILL

Cum spuneam,azi a fost ziua pestelui...asa ca felul 2 am gatit pesti la gratar! ;)
sau cam deformat,pt ca i-am facut in cuptorul cu aer cald(nici c-o sa mai fac in el peste :( )....dar au fost gustosi! ;))




INGREDIENTE:


-2 pesti
-sare,piper,coriandru,cimbru,zeama de lamaie,usturoi pisat


se curata si spala bine pestii,apoi se condimenteaza  si se pun la cuptor sau grill

uitati-va bine cum arata inainte de gatire...produsul final nu e tocmai placut ochiului,dar imi asum greseala cu acest cuptor de aer cald :(((((((((



cand s-au facut,se acopera cu foita de aluminu ca sa se odihneasca cateva min..



se stropeste cu sos de lamaie +ulei de masline+usturoi+patrunjel +vegeta

 

POFTA BUNA!


p.s:bucatica de peste din mijloc este prajita in ulei...de proba ,sa vad cum e! :))
nu stiu ce peste e...pur si simplu l-am cumparat din piata,fara sa ma uit la nume ;)) !


atat am fost de dezamagita de aspect...incat am reusit sa mananc decat bucatica aia din mijloc,cea prajita in ulei... :)))) ..noroc cu al meu ca i-a zatarat pe amandoi,desi nu e disperat dupa peste(mai mult eu)..la el nu conteaza cum arata,daca e bun la gust!dar spune-i asta si bietului meu creier... :-?
sa nu radeti prea tare! :)))))

7 comentarii:

  1. Nu fi suparata ca s-a lipit se mai intampla dar doresc sa-ti felicit sotul care a stiut sa te incurajeze si sa fie alaturi de tine .

    RăspundețiȘtergere
  2. si pentru mine conteaza foarte mult aspectul mancarii!

    RăspundețiȘtergere
  3. buna ziua,eu azi am facut o delicioasa mazare cu carnita de pui.. =))

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna seara.Draga mea,dar esti o desavarsita bucatareasa.Imi place f mult de tine ca-ti rasfeti sotul cu niste mancaruri deosebit de apetisante,savuroase! Cred ca sunteti o familie model.Asa mi-am format impresia,dupa modul cum vorbesti despre el.Ma bucur ca mai sunt sotii fericite care stiu cum sa-si uimeasca sotii chiar si in bucatarie!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am primit prin e-mail,retetele,cat am fost plecata,iar sotul meu este si mai incantat de el si m-a pus sa-i gatesc chiar ceva! Inca odata ,felicitari,sincere!

    RăspundețiȘtergere
  6. scuze: era vorba de ele,adica de retete!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef