Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

sâmbătă, 7 noiembrie 2009

TRIUNGHIURI CU MERE

Aseara n-am mai avut timp sa adaug si desertul...am fost capiata de oboseala! :(


In timpul emisiunii nora pt mama,eu coceam triunghiuri si strudel cu mere.. ;))




INGREDIENTE:
-mere
-2 linguri gris
-zahar dupa gust
-un praf de sare
-putina scortisoara
-foi de placinta
-ulei


merele se dau pe razatoare si se calesc putin cu zahar,scortisoara si 2linguri gris ,exact ca la reteta de strudel cu mere..numai ca am add in plus cele 2 linguri de gris.


foaia de placinta se taie fasii,se pune o lingura cu varf de mere si se formeaza triunghiuri:



 
 
 

se unge tava cu ulei,se inteapa peste tot cu furculita ,se ung cu ulei si iaurt,apoi se introduc in cuptorul preincalzit la 200C


am facut si strudele



cand s-au rumenit pe toata suprafata ,inseamna ca e gata



se pudreaza cu zahar pudra vanilat




POFTA BUNA!

2 comentarii:

  1. buna seara ANIS ,acum am reusit sa intru si aici,dar vad ca tu ca intotdeauna ne rasfeti cu retete usoare de facut si de mancat ca sa fim sanatosi
    esti cea mai tare
    pot spune ca de data asta am intrat f. usor aici

    RăspundețiȘtergere
  2. BUNA anana!
    nu am timp si nici chef de retete complicate,iubita! b-(
    merci,esti o draguta! :P

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef