Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

joi, 19 noiembrie 2009

PREMIU DE LA TASHA

Am primit aseara pt prima data de cand sunt in blogosfera(vreo 2 ,5 ani),un premiu virtual..de la cineva drag!
N-am cum sa va descriu in cuvinte ce-am simtit in acele momente...desi pare copilaresc(asa consideram pana in mom resp),nu pot sa spun ca nu m-a sensibilizat acest gest...;;)
De cand sunt in blogosfera,obisnuiam sa fiu in topuri...e drept ca m-am bucurat si eu vreo 5min ,ca tot omul...dar am uitat..insa ,premiul Tashei,va ramane in inima mea, 4ever!:x
TASHA ,draga mea,multumesc din suflet pt faptul ca te-ai gandit la mine in felul acesta...este un dar de suflet,pe care il voi pastra cu drag...si cu siguranta ,n-am sa-l uit niciodata!! :">
Iti doresc o viata frumoasa si multe bucurii in suflet!! 1000 de >:D< 1000 de :X

 Premiul de la tasha :





La textul scris pe imagine mai adaug,cu toata sinceritatea mea... :)



Nu stiu daca moda cu datul premiilor este una laudabila,pe placul tuturor si aici ma gandesc ca poate n-o fi nici chiar pe placul celor care il primesc ,mai ales ca intalnim cazuri in care persoanele vizate sunt extrem de modeste...si banuiesc ca va fi si cazul unei blogherite pe care eu vreau s-o premiez,fac asta pentru ca spun cu mana pe suflet,bantui pe multe bloguri cu retete culinare,mai ales ca sunt interesata sa gatesc mereu cite ceva nou,si chiar daca am o varsta,observ ca mai am multe de invatat,nu mi se pare nimic rusinos in asta...ba dimpotriva,as vrea sa gandeasca toate femeile asa!!!! o reteta noua de mancare poate surprinde placut partenerul de viata,va fi ca un bonus langa iubirea si grija pe care i-o porti...mai ales daca pui suflet in tot ce faci....si inca ceva,fetelor ,poate nu intamplator proverbul acela care spune ca dragostea trece prin stomac...asa ca reaprindeti pasiunea partenerului si prin mirosurile grozave pe care bucataria voastra le emana...
Pe langa faptul ca aceasta blogherita ,e vorba despre HeArT ,arata intr-un mare fel,este o frumoasa,are si darul de a-si bucura sotul cu bucate alese...tot respectul meu,pe care il merita pe deplin, credeti-ma!
O rog din suflet sa-si ia premiul meu modest...daca as fi o priceputa in probleme de IT, i-as crea unul special dar asa..
...o s-o rog sa-l primeasca pe acesta cules de pe net.... :)
Ma repet o admir, o citesc de fiecare data si nu sunt singura...cei de la petitchef (petitchef este un portal frantuzesc pe baza de retete culinare)i-au trecut deja citeva retete ...dovada elocventa a celor spuse de mine mai sus.

5 comentarii:

  1. L-am oferit cu cea mai mare sinceritate,plec o vreme din tara,voi intra foarte rar pe net...vreau sa ma rup de virtual o vreme,mi-a adus multe bucurii dar...si tristete.. :(
    CONSIDER CA ASA E MAI BINE PENTRU MINE.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc din suflet,draga Tasha!
    Imi pare rau ca trebuie sa pleci.. :( dar poate ca asa e mai bine pt tine,draga mea! ;)
    Iti doresc sa ai parte numai de zambet,fericire si sanatate...pt ca meriti! >:D< :x

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult!..sa dea D-zeu! sa va fie bine si voua,sa auzim numai de bine! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. vai ANIS ce impresionant este ce a scris tasha si sa sti ca premiul din sufrageria noastra a fost dat de noi ptr. tine dar m-am inspirat de la tasha ca mi-a placut gestul ei
    imi pare rau ca pleaca ptr. o vreme dar poate mai intra din cand in cand cu noi pe blog,cred ca e o femeie f. sensibila ,frumos ,a avut o inspiratie super ptr. tine ca meriti si de aceea esti si respectata de toata lumea care te cunoaste ,felicitari la amandoua
    va poooop

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef