Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

duminică, 1 noiembrie 2009

SALATA DIN PIEPT DE PUI CU LEGUME



INGREDIENTE:

-1 piept de pui fiert

-2 cartofi fierti
-2 morcovi fierti
-4-5 castraveciori in otet
-1 ardei capia fresh
-3-4 linguri de maioneza
-patrujel tocat 
-1 lingura de mustar

-sare,piper,vegeta,curry(dupa gust)


 se fierb cartofii cu morcovii



se toaca toaca cubulete toate legumele(fierte si crude) si pieptul de pui fiert




se amesteca toate cu maioneza si condimentele




POFTA BUNA!


33 de comentarii:

  1. vai ANIS CE BUNA E SALATA ASTA O POT FACE CA REGIM DAR FARA CONDINMENTE SI MAIONEZA http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/102.gif

    RăspundețiȘtergere
  2. fiecare o adapteaza dupa gust,anana... ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Intradevar, este o salata, cred, delicioasa,mai ales ca este pe gratar facut pieptul de pui.CE imi place mie cel mai mult.Bravo,asa gospodina mai zic si eu.

    RăspundețiȘtergere
  4. am incercat sa-mi creez cont Google

    RăspundețiȘtergere
  5. se pare ca am reusit,doar ca mi-am pus si o imagine care n-a aparut

    RăspundețiȘtergere
  6. va pup pe toate...in seara asta m-am intrecut pe mine insami =))

    RăspundețiȘtergere
  7. tot nu ma pot impaca cu ideea ca n-a aparut imaginea

    RăspundețiȘtergere
  8. cred ca tre sa intru iar in google pt imagine,nu/

    RăspundețiȘtergere
  9. Fetelor nici eu nu am poza.

    RăspundețiȘtergere
  10. da tot la google va puneti imagineptr. mine a fost greu tare pana am reusit

    RăspundețiȘtergere
  11. Mi se face o foame cand ma uit la aceste imagini minunate ! Foarte faina salata si usor de facut .

    RăspundețiȘtergere
  12. Dragele mele vad ca toate faceti aici comentarii.
    VYKY

    RăspundețiȘtergere
  13. Sper ca de data asta am reusit.

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu se poate si pace.Am incercat tot posibilul.

    RăspundețiȘtergere
  15. Anita nu stiu unde ai poza.Nu se vede.

    RăspundețiȘtergere
  16. as vrea sa-mi apara usename folosit in sufragerie si nu stiu unde pot sa-l scriu

    RăspundețiȘtergere
  17. si mi-a aparut....:)
    viviana =viki,dar am sa-l schimb viki in viviana

    mie imi place foarte mult mamaliguta cu lapte,sau cu brinza si smintina, sau ca garnitura

    RăspundețiȘtergere
  18. si acum ma pun sa fac un ghiveci cu ardei,ceapa,rosii,morcovi...orez,
    voi ce mai puneti?????

    RăspundețiȘtergere
  19. Viki da click pe selectati profilul si scrie la numele..vyky...asa fac si eu!

    RăspundețiȘtergere
  20. deci vrei viviana.E bine,am inteles pe dos!

    RăspundețiȘtergere
  21. vinete,cartofi,pastai de fasole un pic de mazare...le-am pus la congelator in pungi special pentru ghiveci.

    RăspundețiȘtergere
  22. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  23. Si mie imi place mamaliguta cu branza si smantana!

    Scuze pentru teste (sterg si adaug postari)!

    RăspundețiȘtergere
  24. Salata pare delicioasa! Eu prepar ceva asemanator dar cu peste nu cu pui.

    RăspundețiȘtergere
  25. Salata este un deliciu.Am facut-o,dar nu mi-a iesit ca la Anis,dar merge...Avatar nema!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef