Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

luni, 19 octombrie 2009

CALAMARI PANE





INGREDIENTE:


-1 kg de calamar
-cateva linguri de faina
-cateva linguri de toast sau pesmet
-150-200 ml ulei
-2 catzei de usturoi
-sare,vegeta


PREPARARE:


Calamarul trebuie sa fie cumparat proaspat(inca nu l-am testat pe cel din supermarket,congelat).
Incepeti sa curatati fiecare calamar in parte,jupuind pielea si scoaterea stomacului si a osului transparent...e cam migaleala,dar eu l-am pus pe al meu si am scapat.. :)
Dupa ce i-ati curatat bine,se spala din mai multe ape si se pun intr-un vas cu  apa rece si bicarbonat de sodiu pt cca 30 min..apoi se fierb intr-un vas cu lapte cateva clocote..dupa care se scot, se lasa putin sa se raceasca si apoi se taie fasii si se amesteca cu usturoiul pisat si vegeta + sare(dupa gustul fiecaruia),lasandu-se cateva minutele ca sa intre aroma de usturoi in ei.
Dupa cateva min ,se amesteca  painea toast, data prin robot(eu numai asta fol cand vreau sa fac pane,deoarece iese mult mai gustos si crocant) sau pesmet + cateva linguri de faina ,si se adauga peste fasiile de calamari,amestecandu-se f bine.
Se prajesc in ulei incins,dar nu ff mult...numai cat sa capete o culoare aurie!Ies extraordinar de deliciosi... :) moi-crocanti!
Data viitoare am sa incerc sa fac cumparati din supermarket(adica congelati),fara a-i mai pune in bicarbonat si lapte..sa vedem ce-o sa iasa! :)))



POFTA BUNA!

0 comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef