Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

miercuri, 2 decembrie 2009

PILAF DE OREZ CU SOS DE ARDEI COPTI

Astazi m-am orientat catre orez..si am facut o mancarica de orez cu sos de ardei copti(la sos ,m-am inspirat de la Ioana)! Am incercat s-o gatesc cat mai dietetic...desi cu greu m-am abtinut sa nu calesc legumele in niscavai unt ! ;)) :((




 INGREDIENTE:
-1 cana de orez
-1 ceapa mare
-1 ardei
-1 batz de telina
-1 lingura vegeta
-1 lingura margarina vegetala


PREPARARE:
-Se taie legumele cubulete

 

Orezul se spala bine si se fierbe cu legumele+vegeta+margarina vegetala

 

Se pun 2 ardei la copt..sau grill.


Se face un sos din cei 2 ardei copti+1catzel usturoi+2 linguri zeama lamaie+patrunjel+sare+1lingura ulei de masline..toate se dau prin robot,pana se formeaza o pasta.


Cand pilaful e gata,se ia de pe foc si se amesteca cu jumatate din sosul de ardei...iar cealalta jumatate o pastram pt cand ne punem in farfurie...ungem pilaful cu putin sos(e mai gustos asa)!




 

POFTA BUNA!





4 comentarii:

  1. Este foarte bun pilaful cu legume si eu il fac in zilele de post . Iti mai recomand si pilaf cu ciuperci , sa fierbi ciupercile in orez pe post de carne si mult patrunjel verde . Multa sanatate si tarie sa poti tine regim .

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult,ZAMFIRA!sanatate si numai bine si tie si fam tale!
    fac si eu pilaf cu ciuperci..si e f bun,dar cu ceapa calita..eh,acum o sa fac de regim,ca n-am incotro! :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Ti-a iesit precis foarte gustos,si eu fac de post asa ceva...ideea cu ardeiul copt e salutara,precis ca-i da un gust special,o sa incerc si eu...sa fac asa.eu de obicei mi pun si ciuperci,vorba Zamfirei...:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga mea,sper ca Mos Nicolae a fost generos cu tine si te-a rasfatat,tu cu ce l-ai ospatat azi?:P

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef