Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

marți, 3 noiembrie 2009

CORNULETE FRAGEDE

Dragelor,vreau sa va prezint un desert,ff simplu si ff apetisant...si atat de fraged,de ti se topeste in gura! :D :P
CELE MAI FRAGEDE CORNULETE DIN LUME! :D


INGREDIENTE:


-1 pachet de margarina
-350 gr faina
-3 linguri de apa minerala(sau apa normala)
-1 lingurita de bicarbonat stins in zeama de lamaie
-un praf de sare
-coaja rasa de lamaie
-esenta de rom sau vanilie


margarina se freaca intre palme cu faina,apoi se add restul de ingrediente si se framanta f bine,eventual la sfarsit se bate de cateva ori de vasul in care se prepara(adica,luam coca in mana si o aruncam in vas)



o facem ca o bila rotunda si o acoperim cu o folie,dupa care o lasam sa se odihneasca cca 30 min la frigider


dupa ce s-a odihnit...intindem o foaie subtire pe care-o ungem cu gem ff gros ,la margine..apoi rulam ca in imag. urmatoare:


am fol si umplutura de cacao+zahar+nuca prajita macinata..si am facut alt model


apoi am pus rahat de cacao, ca umplutura


am incins cuptorul la 200 C,si am tapetat tava cu hartie de copt,apoi am asezat cornuletele


dupa ce s-au copt,le-am dat prin zahar pudra vanilat



POFTA BUNA!

18 comentarii:

  1. BUNA DIMINEATA !
    ANIS am primit in sfarsit si yo retete de la tine,multam frumos
    aceste cornulete le fac si yo sambata ca imi plac ,mai ales ca sant si fragede
    arata superb
    mi s-a umplut gura de pofticioasa ce sant
    felicitari
    esti cea mai desavarsita gospodina si cred ca te iubi sotul tau cu asa bunatati,dar si sufletul tau bun

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bine arata cornuletele sunt usor de facut si eu voi folosi mai multe feluri de umpluturi . Mersi pentru idee.

    RăspundețiȘtergere
  3. Voi incerca si eu sa fac aceasta reteta de cornulete.

    RăspundețiȘtergere
  4. am sa fac si eu cornuletele sambata pt ca este Pomenirea mortilor

    RăspundețiȘtergere
  5. ma bucur ca am reusit sa-mi pun poza la avatar...m-ai ajutat tu HeArT?sau trebuie sa postezi pe ultima(cea mai recenta)pagina ?

    RăspundețiȘtergere
  6. neaparat s-o faceti fetelor..va asigur ca nu veti regreta!se topesc in gura...sunt atat de fragede si gustoase..si ff simplu de facut!

    RăspundețiȘtergere
  7. nu stiu,xenia..vad ca aici ne-a lasat cu avatare..chiar n-am idee! ;;)

    RăspundețiȘtergere
  8. de cate ori vad cornuletele astea imi lasa gura apa asa de bune mi se par pana le-oi face si yo

    RăspundețiȘtergere
  9. ahhhhhhh,ce bine arata!abia astept sa le fac in week-end.

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna,Alina!sunt atat de fragede si gustoase..iti spun sigur ca n-ai sa regreti! ;))

    RăspundețiȘtergere
  11. Doamne cum de le ghicesti pe toate.Chiar azi,sotul,imi spune.Cornulete pufoase ai facut dar din alea fragede cand imi faci? Ii spun ca am sa caut pe la retete.Si uite ca am si gasit! Ai venit in intampinarea noastra cu aceasta reteta,iti multumim! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. Trebuie sa le fac,mai ales ca sunt de post! Cred ca sunt f fragede dupa cum se ved in imagine,dar o spui si tu Anis!

    RăspundețiȘtergere
  13. Aceste cornulete le-am facut deja de trei ori au un succes mare la mine in familie . Nepotica mi-a cerut cornulete cum a intrat in casa . I-am facut o portie si pentru acasa sa -si duca ujinuta la scoala .

    RăspundețiȘtergere
  14. Te felicit pentru toate retetele pe care ni le trimiti!
    ITI UREZ UN AN NOU CU MULTA SANATATE SI CAT MAI MULTE REALIZARI!

    RăspundețiȘtergere
  15. Intr-adevar sunt incredibil de fragede!!!! Eu am adaugat in compozitie o lingura de zahar pudra si coaja de portocala, sunt deliciosi!

    RăspundețiȘtergere
  16. cate grame de margarina 250?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef