Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

luni, 16 noiembrie 2009

SARATELE

Cred ca niciodata n-as putea sa ma satur de saratele...chiar daca trece saptamana si nu fac..sapt viitoare,le fac sigur! ;)) Sunt atat de gustoase...de crocante ,dar in acelasi timp parca se topesc in gura..nu stiu sa va explic ce senzatie anume provoaca, in momentul cand le savurez! :))


Sper sa-mi aduc aminte bine ingredientele..pt ca eu intotdeauna le fac..cam dupa ochi! :)) e un defect,probabil.. ;))
Reteta pot spune ca e la fel cu cea de la cornulete,cu cateva adaugiri...minore! ;)


INGREDIENTE:


-250 gr faina alba
-250 unt sau margarina
-250 gr faina(+ inca 50 daca iese prea moale)
-1/2 lingurita praf de copt
-2linguri de zeama de lamaie
-sare dupa gust
-1ou
-mac sau susan pt ornat




 

Se masoara cca 250 gr branza sarata de vaca


 

Intr-un castron mare se add faina,branza data pe razatoare si untul sau margarina,taiata fasiutze +sare + 1/2 lingurita praf de copt stins in 2 linguri de lamaie..apoi se framanta  ff bine.

 

Se formeaza o bila si se acopera cu folie,dupa care se lasa la frigider cca 1-2(eu am facut aluatul de seara,si a doua zi le-am copt)
 

Se intinde aluatul pe o planseta presarata cu faina,apoi se unge cu oul batut si se presara mac sau susan ..dupa care se taie fasiutze care se rasucesc ca o spirala..sau se taie fashii normale...sau dif forme,dupa imaginatia fiecaruia si timpul disponibil,of course! :P

 
 
Se aseaza in tava tapetata cu hartie de copt si se introduc la cuptorul preincalzit la 200 C,pana se rumenesc deasupra.

 

POFTA BUNA!

 

Un comentariu:

  1. Foarte bine arata saratelele , macul le da un aspect deosebit . Felicitari !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef