Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

miercuri, 9 decembrie 2009

SALATA DE TON CU LEGUME

Felul doi,am decis sa fac o salata de ton cu legume..gustoasa si sanatoasa,of course! ;))



INGREDIENTE:
-3 cartofi medii
-2 morcovi mici
-3 linguri boabe de porumb fiert
-1 ceapa mica taiata marunt
-2 catzei de usturoi pisat
-patrunjel verde tocat
-1 conserva de ton de 300 gr
-1 castravecior murat
Pt dressing(sos):
-1 lingurita de mustar
-2 linguri ulei de masline
-1 lingurita delikat
-1/2 lingurita curry
-putin piper
-zeama de la o jumatate de lamaie

PREPARARE:

Legumele se taie cubulete si se amesteca cu tonul(in apa) strecurat + condimentele..



 Se face un dressing din:mustar,ulei,zeama de lamaie,piper,delikat...si se amesteca usor in comp..

 

 Este o salata usor de facut..usor de digerat!! ;))

 
POFTA BUNA!

4 comentarii:

  1. Buna dimineata.Nu am mai fost cam de multisor prin acest loc.Dar constat ca sunt pe primul loc la comentarii!? :P oare sa fie faptul ca sunt o mare gurmanda dar si o gospodina infocata? Mi-am petrecut mult timp din viata in bucatarie si delectand pe cei dragi ai mei cu mancaruri alese facute dupa reteta bunicii mele grecoaica!La loc de cinste in familie este inca sosul scordolea!Retetele tale,Anis,sunt apetisanrte, frumos prezentate...cart despre gust nu ma pot pronunta decat dupa ce le voi face si gusta! Dar cu toate acestea nici in privinta lui nu cred ca am dubii...:P

    RăspundețiȘtergere
  2. O salata pe care o fac deseori,dar nu cu curry si mustar...am sa incerc si varianta asta! O sugestie buna,multumesc ,Anis,pentru ajutor si sugestii in bucatareala de zi cu zi! Esti experta in arta culinara! Te felicit!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna dimineata,fetelor,cam rarut pe aici;nu va intereseaza bunatatile astea? am facut salata si ne-a placut mult de tot! E o bunatate a la HeArT!

    RăspundețiȘtergere
  4. aceasta salata o fac si yo m-a invatat fata din SPANIA ca ea mananca asa ceva si e super frumoasa mea
    ANIS numai mancaruri bune faci ,pacat ca yo nu pot manca tot ce gasesc la tine ,felicitari ptr. blogul tau te pooop

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef