Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

marți, 15 decembrie 2009

TORTILLA

Dragelor,pt ca am vazut ca unele dintre voi nu gasesc tortilla in supermarkete,am avut norocul sa vad la tv satellite,pe un canal strain(fata feat)..o reteta f simpla de tortilla..de fapt ei zic c-ar fi pita arabeasca..desi seamana exact cu tortilla! ;)  Am intrat pe site-ul lor,am dat pe google translator..si am purces la treaba! :))
E putin efort,dar merita,daca nu se gaseste in magazine!




 INGREDIENTE:
-500 gr faina
-3 linguri ulei
-1 lingura de sare
-apa cam o cana..ei nu specifica cat anume...cat sa se form un aluat!

PREPARARE:
Se pune faina pe-o planseta(eu am framantat intr-un vailing de inox,ca nu am planseta mare de lemn)...se,add cele 3 linguri de ulei si lingura de sare..si se freaca printre degete f bine,dupa care se add apa in mijloc ,putin cate putin si se framanta pana devine un aluat elastic!

 

 Se formeaza o bila si se inveleste intr-un prosop curat sau folie si se lasa cca 30 min sa se odihneasca...(pe masa)!

 

Taiem aluatul in 2 parti..si pe o planseta presarata cu putina faina,incepem sa intindem f subtire coca...

 

Pt a forma tortilla cat mai rodunda,folosim un bol sau o farfurie,depinde de diametrul tigaii in care coacem foile..

 

Punem foaia de tortilla intr-o tigaie de teflon sau tefal,fara grasime..si cu un servetel de hartie ,apasam peste bulele de aer..pe ambele parti!Focul trebuie sa fie la maxim..asa ca nu tinem mai mult de 1 min sau cateva sec,foaia pe fiecare parte,pt ca se arde!!

 

Fiecare foaie o punem(cum o luam de pe foc) intr-un prosop f curat..pt a-si mentine elasticitatea (se usuca f repede daca n-o acoperiti)!!!


 

 Se umple cu orice va trece prin cap..carne de pui,chiftele,carne de porc..si legume,dupa pofta inimi!Se ruleaza si se serveste ca sandwich!
Incercati sa faceti ca foile sa fie cat mai subtiri!
 
POFTA BUNA!

6 comentarii:

  1. DACA ITI FACE PLACERE , TI-AM OFERIT UN PREMIU LA MINE PE BLOG!

    RăspundețiȘtergere
  2. Craciun fericit! Sanatate, multe impliniri si dragoste!

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne da ce de schimbari facute pe aici...eu nu am intrat anul asta? Cate bunatati si ce prezentare...Anis felicitari si un AN NOU bun cu impliniri si aici.Ma duc sa caut ce ma intereseaza!

    RăspundețiȘtergere
  4. La Multi Ani! <Anis! Uite cum ne rasfeti si ne ajuti in munca noastra...multumesc! am de unde ma inspira!

    RăspundețiȘtergere
  5. Fara agent de crestere:drojdie sau praf de copt?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef