Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

marți, 10 noiembrie 2009

PASTA DE OUA

Astazi m-au napadit amintirile din scoala generala..eheee,cat a trecut de-atunci!!! :(  am ramas in minte cu singura(the first and the last) reteta invatata in acea vreme,de la tov. profesoara de lucru manual: PASTA DE OUA! :P ;) v-o prezint cu drag si voua...e delicioasa,in pofida caloriilor cam maricele pe care le contine,reteta este chiar f simpla si destul de consistenta! =p~ : -bd

INGREDIENTE:

-3 cartofi medii
-3 oua fierte
-patrunjel verde tocat
-3 linguri maioneza
-1 ceapa tocata marunt
-1 lingurita vegeta
-1 lingurita mustar
-sare ,piper ,curry,dupa gust



 se prepara maioneza..dintr-un galbenus fiert+unul crud+1 lingura mustar,2 linguri zeama de lamaie,sare ,apa si ulei

 

se fierb cartofii in coaja si ouale(am uitat sa fac poza ;)))
dupa care se dau prin masina de tocat sau pe razatoare(yo am optat pt razatoare),ceapa se da si ea pe razatoare sau se toaca marunt...se add maioneza,vegeta,mustarul,piper,curry si patrunjelul tocat.



 se amesteca f bine pana devine o pasta.



se serveste ca aperitiv,pe paine toast sau de care aveti...

 

POFTA BUNA!

12 comentarii:

  1. Usor de facut si nu cere mult timp....am facut salata bouef ,deci in scurt timp nu voi incerca,dar poate peste 2 saptamini o fac si eu...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de frumos ai ornat-o, imi place tare mult :)
    ...am s-o incerc si eu...chiar acum!!! :P
    Pupici pentru reteta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna dimineata si aici,tuturor.Multumim pentru minunatele si apetisantele retete pe care le primim.Iti vine sa le mananci numai privindu-le! Ai o imaginatie si o fantezie bogata! Te admiram! Te pup!Ne usurezi mult munca in bucatarie!Cine nu poate respecta si iubi o astfel de doamna?

    RăspundețiȘtergere
  4. Salata este minunata si ca aspect dar si ca gust.O sa o fac de indata pentru ca am primit si ordine! :P Cel ce deschide mancaruri..este sotul..un mare admirator si gurmand totodata !

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ,fetelor!
    ma bucur din suflet ca va place cum arata pasta...sper sa va si placa la gust,daca decideti s-o incercati cat de curand!

    Laura...tie iti doresc muuuult succes la concurs!sper din toata inima sa castigi...pt ca meriti!

    va imbratisez cu drag,fetelor! :X

    RăspundețiȘtergere
  6. ANIS felicitari ,e o reteta care o voi face e tare buna si ptr. DEN meriti toata lauda te pop

    RăspundețiȘtergere
  7. Este un aperitiv grozav usor de facut si satios , merge si de o cina . Multumim !

    RăspundețiȘtergere
  8. Anis multumesc pentru toate retetele ce mi le-ai trimis.

    RăspundețiȘtergere
  9. Am facut salata e foarte buna a avut succes in familia mea , le-a placut la toti si vor mai multa .

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef