Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

luni, 16 noiembrie 2009

TRIUNGHIURI CU DOVLEAC

Am gasit in piata, exact dovleacul pe care mi-l doream ;)) ..si l-am testat imediat  cu niste triunghiuri din foi de placinta...doar o bucata,ca restul cre'ca-l voi manca copt...sau cine stie ce mi s-o mai nazari pe moment! :))




INGREDIENTE:


-1 bucata de dovleac
-2-3 linguri zahar
-1 /2 lingurita vanilie
-1 lingura faina
-ulei pt uns

 

La fel ca in reteta de triunghiuri cu mere,se da dovleacul pe razatoare,se caleste cu zahar,vanilie si daca vedeti ca este tot apatos,add si-o lingura de faina

 


Se formeaza triunghiuri ,care se ung cu ulei si pe dinauntru si pe dinafara.






 

 

POFTA BUNA!

5 comentarii:

  1. ANIS ce frumos arata sigur o sa o fac si yo ca-mi place ,felicitari am intrat mai repede de data asta aici

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu fac strudel cu dovleac,vai ce-mi place si mie...!!!!uite, ca mi-ai adus aminte si o sa ma duc la piata sa-mi cumpar si eu unu' sa fac...ca tot e post!merci de idee...ti-a iesit grozav!daca erai in Oltenia mai ca fugeam pina la tine sa le gust...dar Grecia...nu-i colea!
    TE PUP!:-*

    RăspundețiȘtergere
  3. ;)) da,tasha,chiar au iesit delicioase..dar si dovleacul l-am cautat pana l-am nimerit pe cel mai bun! :P
    te pup si eu!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna,fetelor.Am primit de la cineva o jumatate de dovleac din ala ,adevarat,cu coaja ,gris,si miezul o frumusete ,portocalie,dulce si cu o aroma mai specifica! Am facut o placinta cu foi preparate de mine;s-au lins pe buze de asa minunatie! Mai am de o placinta si trebuie sa o fac neaparat sa nu se strice si aceasta parte!Cred ca niste triunghiuri ca ale tale ,Anis,nu ar fi de aruncat,nu? Vad ca se prezinta tare bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi pare rau ca nu pot face poze sa va arat ce a iesit! ..nu ma laud,ci,altii,au facut-)! Anis,te pup si inca o data iti multumesc pentru retetele minunate! :X

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef