Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

miercuri, 9 decembrie 2009

CIORBA RADAUTEANA DIETETICA

Dragelor,azi am facut CIORBA RADAUTEANA dietetica,o minunatie de ciorba...si foarte sanatoasa! Pt cei care tin dieta..nici nu vor simti diferenta dintre cea originala(cu smantana) si asta cu iaurt dietetic..cel putin la gust ! V-o recomand cu caldura! ;)



 INGREDIENTE:
-1 piept de pui
-2 cepe
-1 morcov
-1 batz de telina
-1 ardei mare
-1 cutie de iaurt de 250 gr
-1/2 zeama de la o lamaie
-1 lingura otet de mere

-piper boabe
-delikat
-2 catzei de usturoi pisat
-patrunjel verde


 

 Se pun  la fiert ,legumele cu pieptul de pui ,1 lingura de ulei de masline si 1 lingura vegeta.

 

Cand s-au fiert, legumele si carnea,se scot din oala ..

 

Se strecoara zeama prin sita..

 

Se dau legumele prin robot ..

 

Pieptul se taie cubulete(sau fashii)...

 

Se foloseste iaurt cu 0% grasimi...

 

Iaurtul se amesteca cu 2 linguri de faina de porumb(nu contine colesterol)..

 

 Se mesteca bine pana devine o crema...

 

 Se iau cateva polonice din supa si se amesteca bine(cu telul) cu crema de iaurt si faina de porumb...

 

Se pun bucatile de piept,legumele pasate,usturoiul pisat ,piperul,otetul ,zeama de lamaie si compozitia cu iaurt si se amesteca continuu pe foc mic, cca 2 clocote ..se potriveste de sare si se add verdeata!

  
 NOTA:Fiecare isi potriveste de acru dupa gust...eu v-am scris exact cum am procedat!
Este o ciorba excelenta...mi s-a zaurdit putin,nu stiu din ce cauza..probabil din cauza iaurtului ca n-a fost gras..?in orice caz e un deliciu! :P si absolut dietetica!!!!
Mancati sanatos,oameni buni!macar din cand in cand...


 
POFTA BUNA!

11 comentarii:

  1. N-am facut niciodata aceasta ciorba, fiind o noutate o voi incerca ,sunt sigura ca e foarte buna . E foarte apetisanta .

    RăspundețiȘtergere
  2. ANIS ieri am facut ciorba de pui si am pus iaurt cum ai spus tu aici ,dar yo am adaugat si putin usturoi,parca am mancat ciorba de burta asa de buna mi s-a parut ,dar am pus numai in farfuria mea ca lui padre nu-i place cu iaurt

    RăspundețiȘtergere
  3. Am facut si eu ceva asemanator,dar eu sunt adepta ciorbei mele traditionale,de pui sau vita cu taietei de casa si acrita cu bors;altceva,ai mei nu vor! In vara la Suceava,am mancat la un restaurant o ciorba din zona,acrita cu zeama si cu multa smantana! Era f gustoasa dar f gretoasa...noi am degresat-o si dintr-o ceasca,nu exagerez,mai mult de jumatate era grasimea!...Frate,daca mancam asa ceva muream instantaneu!...eu mananc dietetic,deci slab,cu puti ulei si neprajit in ciorba,daca ,carnea nu este grasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Folosesc usturoi numai la ciorba de burta! Chiar acum,mai am cateva portii si perca mi s-a acrit de ea! Imi place,dar sa nu fac abuz,precum sotul care ar manca si dimineata si la pranz si seara ciorba de burta! E ahtiat dupa ea!....

    RăspundețiȘtergere
  5. Fetelor,imi pare rau,ca dupa atata timp nu am reusit sa folosesc in comentarii emoticoane,dar nici avatarul sa mi se afiseze! NU ma pricep si nici nu am cerut ajutor la cunoscuti....nu doresc sa deranjez!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mersi de reteta , am facut-o azi a iesit excelenta , am avut mare succes cu ea .

    RăspundețiȘtergere
  7. Am intrat sa va spun ca am facut ciorba dupa reteta scrisa de Anis...desi cu inima stransa si emotii am asezat pe masa farfuriile cu ciorba...rezultatul o adevarata incantare pentru cei care au savurat-o pana la ultima picatura! :P Sotul mi-a si reprosat si m-a categorisit drept ..o refractara! Eu spun ca a avut perfecta dreptate! Nu spune nu pana nu gusti! Multumim,Anis! :P Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Deci,ma repet! Am respectat intocmai cantitatile si procesul de pregatire...am dorit sa iasa asa cum vad ca este asta...si sper ca asa a fost!

    RăspundețiȘtergere
  9. Astazi,avand timp mai mult si simtindu-ma mai binisor... am ratacit pe aici in cautare de noi retete si mi-a placut ce fel arata blogul; :P am intrat si prin alte parti...e frumos nu pot fi rautacioasa,dar cel mai mult aici ma simt ca la mine acasa! Fetelor,observ ca nu prea mai intrati pe la retete! :P Probabil ca si voi sunteti ocupate! :P Sa fiti,iubite de cei dragi ai vostri! Anis incaodata iti multumesc! :P

    RăspundețiȘtergere
  10. Super buna ciorba.E ora 11.00 si am deja 2 farfurii mancate.La amestecul de iaurt ( eu am folosit lapte batut 2%) am adaugat 4 galbenusuri si nu am pus faina.Fecitari !

    Silvia

    RăspundețiȘtergere
  11. Pentru mine ar fi perfect sa pot lista retetele. Nu am calculator in bucatarie. Mutumesc!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef