Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

joi, 5 noiembrie 2009

PASTA DE PESTE


Am avut sarcina de la sotz,sa-i fac pasta de peste...nu prea mi-a suras ideea,deoarece eu aveam alte planuri! ;)) :)) dar,m-am conformat...



INGREDIENTE:


-1 conserva de ton maruntit in ulei
-3 cartofi mici
-2 morcovi
-1 ceapa mica
-2 catzei usturoi
-piper,vegeta,curry
-patrunjel verde
-1 lingura mustar

-3 linguri maioneza


se fierb cartofi cu morcovii




se decojeaza toate legumele



se dau toate legumele pe rasatoare,sau prin masina de tocat,apoi se add condimentele,mustarul si maioneza



se amesteca toate ingredientele impreuna cu tonul



 se serveste pe paine ca aperitiv



POFTA BUNA!

9 comentarii:

  1. aceasta pasta am facuto si yo ,reteta mi-a spuso NICOLE mai demult si este nemai pomenita o s-o fac iar ,ca-i minunate

    RăspundețiȘtergere
  2. ei =)) spune si tu...sigur e de la ei faptul ca nu apar pozele(cand vor ei) :))

    RăspundețiȘtergere
  3. aseara m-am culcat cu un mare regret in suflet mai bine zis o mare nemultumire in legatura ca aceasta poza...mama ei de poza :X

    RăspundețiȘtergere
  4. buna si aici!
    reteta asta e inventata de mine..nicole stie!;)
    fetelor,cam tot ce vedeti pe acest blog...sunt retete inventate sau stiute de mine,in proportie de 90%!
    bineinteles,ca o sa ma mai inspir si eu de la altii...ca ma plictisesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am facut azi pasta de peste e foarte buna , sigur va intra in meniul nostru preferat .

    RăspundețiȘtergere
  6. ANIS dar NICOLE cu ce nume e logata ca vad ca a disparut,sau e DUCESA ca parca dupa poza seamana ?

    RăspundețiȘtergere
  7. stai linistita ANIS ca tot ce scri tu e mai preferat de noi ca e pe intelesul nostru si muran-gura cu toata tehnologia fabricatiei ,asa ca numai cuvinte de lauda avem te pooooooooop

    RăspundețiȘtergere
  8. ciorba de peste e una din preferatele mele,si foarte des facute in casa...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef