Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

duminică, 1 noiembrie 2009

TOCHITURA DE FICAT DE VITEL

Azi am avut 'duel' in bucatarie cu al meu...fiecare am avut de facut cate-o pofta,doua...el una si eu doua,ca-s mai energica,hehe!
 RETETA SOTULUI:
TOCHITURA DE FICAT DE VITEL CU GARNITURA DE CARTOFI :


INGREDIENTE:


-500 gr ficat de vitel
-3 ardei grasi
-1 ardei iute(mic)
-5 catzei de usturoi
-1 lingurita de boia dulce
-sare,piper,vegeta,coriandru,curry
-sucul de la o lamaie

-patrunjel tocat


se taie ardeiul si chili fasii ,usturoiul se da pe razatoare



ficatul se taie feliute subtiri,semicongelat




apoi se amesteca cu toate condimentele si 2 catzei de usturoi


se calesc putin ardeii (ardeiul gras + chili) pana se inmoaie(sa nu fie prajiti rau) in ulei de masline





cand ardeiul s-a inmuiat ,se add ficatul condimentat si se caleste la foc mic,cca 15-20 min...in ultimele 3min se add si restul de usturoi(3 catzei)



se serveste cu orice fel de garnitura...sau cu mamaliguta,dar al meu a preferat cartofi natur! :)




POFTA BUNA!

10 comentarii:

  1. Cred ca este grozava tocanita pe care ai pregatit-o impreuna cu sotul.Eu am facut ieri una din pui de curte,adica de tara.

    RăspundețiȘtergere
  2. Scuza-ma am vrut sa scriu tochitura.

    RăspundețiȘtergere
  3. Anana si celelalte fete unde postati de nu va vad?

    RăspundețiȘtergere
  4. AICI POSTEZ SI YO ANITA numai ca aici sant cumele real de ana

    RăspundețiȘtergere
  5. eroare am vrut sa spun cu numele real ANA(anana)

    RăspundețiȘtergere
  6. ANIS am sa fac aceasta tokitura ptr. padre ca e excelenta si f. usor de facut nush cum sa-ti nmultumim de asemenea blog delicios
    te poooop

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte buna tochitura , doresc sa vad si bucatarul !

    RăspundețiȘtergere
  8. Dragele mele vad ca v-ati inregistrat toate!

    VYKY

    RăspundețiȘtergere
  9. test mi-a aparut poza in avatarul de la omuleti
    am spus adineauri la barfa cum am procedat

    RăspundețiȘtergere
  10. as vrea sa o pun si la comentarii dar nush cum o sa incerc dupa emisiune :P :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef