Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

luni, 16 noiembrie 2009

CIORBA DE FASOLE

Vineri, am gatit o ciorba de fasole,simpla,fara costite,carnati sau ciolane...si-a iesit de belea! ;))





INGREDIENTE:
-500 gr fasole medie uscata
-1 ceapa babana
-1 morcov
-1 ardei rosu +1 verde
-1 chilli
-betze de patrunjel,telina si marar
-4 rosii
-piper
-vegeta
-curry
-leustean uscat
-cimbru
-patrunjel verde
-marar verde
-2 catzei usturoi
-4 linguri ulei
PREPARARE:


-Fasolea se pune de seara in apa la umflat
-Se pune la fiert si cand a inceput sa fiarba,se arunca apa si se add iar,se repeta operatiunea de patru ori..apoi se add jumatate din ceapa si morcovi si se fierbe pana se inmoaie boabele.
 

Separat se calesc legumele in ulei



se add condimentele,dupa gust... si o cana de apa si se lasa sa se inmoaie
 

se add si rosiile date prin robot si se mai lasa 2 min pe foc
 
 sosul rezultat se add peste fasole(jumatate din el il puneti la fasole batuta) si se mai da 2-3 clocote,apoi se add usturoiul tocat marunt,cimbrul si verdeata
 
 
 

 


POFTA BUNA!

4 comentarii:

  1. Este foarte actuala acum fiind post , o voi face-o cat de curand , mi se pare foarte apetisanta .

    RăspundețiȘtergere
  2. E mancarea preferata cartofilor! Sa nu-i vad in ochi,nici macar prajiti...pentru ca nu-mi fac bine! In rest ma omor cu toate felurile de peste!Asta imi si mplace si nici rau nu-mi face!Numai prajit nu!

    RăspundețiȘtergere
  3. mmm,peste?tocmai ce mi-a cumparat al meu 2 pesti grozavi..daca ati auzit cumva de bas,grecii spun c-ar fi regele pestilor! ;) am sa vii prezint cand ma hotarasc sa-i prepar.. :P

    RăspundețiȘtergere
  4. da,draga zamfira,e o ciorba delicioasa! ;)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef