Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

marți, 10 noiembrie 2009

SUPA DE CONOPIDA

Se spune ca brocoli ,conopida si varza..sunt legume dietetice care ard grasimile!:P si pt ca tot aveam o conopida ratacita prin frigider,m-am gandit ca..ce-ar ar fi sa fac o supa?ca tot e in trend ..acuma,se fac tot felul de supe,din te miri ce... ;)) am facut apel la imaginatie,ca de obicei...si a iesit o supica,nu tocmai rea la gust...avand in vedere ca-s iubitoare de ciorbe cu zeama de varza,i-am dat nota 7! :)))))))))

INGREDIENTE:
-1/2 conopida
-1 ceapa mare
-cateva fire de telina si patrunjel(sau radacini)
-1 cutie iaurt
-2 linguri ulei
-1 lingura vegeta
-sare,piper dupa gust
-1-2 catzei de usturoi
-patrunjel verde tocat



se pune ceapa+conopida+telina+patrunjelul, in apa cu o lingura de vegeta si 2 linguri de ulei..si se fierb



cand s-au fiert legumele ,se strecoara si se paseaza cu robotul(telina si patrunjelul le-am scos,pt ca erau verzi si afecta culoarea supei)..apoi se add zeama de la supa,se amesteca si se pune la fiert

separat,se iau cateva polonice de supa si se amesteca bine cu 1 cutie de iaurt,apoi se add peste supa,mestecand continuu.. si se fierbe la foc mic inca 2-3 min,dupa care se potriveste de sare,se add zeama de la o lamaie,piper,usturoi si patrunjel verde tocat.



 la sfarsit se add(optional) un cubulet de unt,parmezan...



POFTA BUNA!

3 comentarii:

  1. tNIS am o vecina care-mi spune mereu ca a facut supa de conopida dar nu am incercat niciodata,yo mananc conopida ,salata sau pane dar supa am vazut acum cum arata si am sa incerc sa o fac si yo

    RăspundețiȘtergere
  2. Am facut azi supa de conopida , ador aceasta leguma atat pane cat si la cuptor .Am adaugat la supa si o tzelina radacina si am servit supa cu crutoane .Foarte buna !

    RăspundețiȘtergere
  3. serios,zamfira? cool :P..da,am uitat sa va spun si de crutoane...dar las' ca stiti voi! ;))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef