Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

miercuri, 13 ianuarie 2010

PIFTII (RACITURI)

OMG, PIFTIIII!Cele mai preferate de sarbatori si nu numai ,sunt piftiile!!! :)) Aproape ca le-am mancat singura,la cat sunt de inraita.. ;)) Sunt fantastice...pacat ca nu-s sanatoase,dar nu se pune daca mananci doar de cateva ori pe an,nu? :P si cu masura...


INGREDIENTE:


-1 ciolan de porc
-2 fleici de soric
-1-2 adidasi
-1 lingurita vegeta
-sare dupa gust
-7 l de apa
-4 catzei de usturoi(babani)

 Se parlesc bine adidasii si ciolanul,se curata ,apoi se spala bine si se pun la fiert in 7 l de apa cu o lingurita de vegeta si sare dupa gust!
Fierberea se face la foc incet,si se spumuieste din cand in cand...cand carnea a inceput sa cada dupa oase,se ia de pe foc,se lasa la racit ,apoi se scot picioarele si se curata carnea de pe oase ,dupa care se add usturoiul pisat..si se pun in castronele(intai carnea, apoi zeama)!
NOTA: Recomand ca in momentul cand le-ati pus in castroane,sa luati grasimea de deasupra!!

 

 POFTA BUNA!

 

8 comentarii:

  1. In primul rand..waw!! pentru casa noua! arata grozav!tu tot timpul ai gusturi,apreciez!
    ..ar trebui sa vin cu o sampanie virtuala dar n-am cum s-o postez...:)
    Ti-a iesit super! asa imi ies si mie...eu stii ce fac?las zeama putin separat la rece si culeg foarte usor grasimea se formeaza ca o scoarta pe deasupra,apoi o torn in bolurile cu carnea.

    RăspundețiȘtergere
  2. buna ziua ANIS si te poooop
    felicitari ptr. acest blog e mai interesant si am citit ca deja ai primit propunere ,ce ai facut ai acceptat :?: auntane si pe noi
    succes in continuare
    yo ti-am mai spus ca,cu timpul vei ajunge sus si vei primi si premii deja vad ca inceputul este promitator inca odata succes

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna seara!
    Domnule Horia,pt ca n-am reusit sa dau de dvs,nici pe blog n-am putut sa va las un comm...va scriu aici,in speranta ca veti intra sa cititi.. ;)
    Ma intrebati daca sunt de acord sa facem schimb de bannere...daca ati putea sa-mi dati mai multe detalii..ce fel de banner doriti?eu nu am inca unul personal..dar ati putea sa-mi dati codul de la bannerul dv!
    numai bine! ;)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef