Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

duminică, 8 noiembrie 2009

SALATA DE MAROULI

Grecii consuma foarte multa salata verde,avand mai multe sortimente de salate...totusi cea mai populara si folosita ,este marouli..un soi de salata verde ,dar mai lunga si f frageda , gustoasa si sanatoasa!!se recomanda in diete.. :P




INGREDIENTE:


-1 marouli
-1 ceapa
-1 castravete
-1 rosie
-2-3 linguri ulei de masline
-sare dupa gust
-marar verde




Marouli




am uitat sa pun marar... ;))




POFTA BUNA!




P.S: este o reteta simpla,dar dietetica...o recomand cu caldura! ;)

3 comentarii:

  1. :)) Asta da salata pentru cei cu afectiuni ca mine! Toata vara am mancat asa ceva,dar fara marouli ci cu salata.Sa stii ca la mine acasa,de cand eram mica,bunicul meu grecul,ii spunea salatei maroli! Am vrut sa te intreb daca este vorba de salata,dar mi-a fost jena! Acum ai specificat ca este o salata specifica greceasca si m-am lamurit!

    RăspundețiȘtergere
  2. mananc salata f. des kiar si ieri am cumparat din supermarket ca mie-mi place dar o acresc numai cu lamaie nu am voie otet,dar salata de-a noastra din asta nu am mancat

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu este mancare care sa nu fie insotita de salata verde ca e creata,ca este romaneasca,turceasca,dar e nelipsita de pe masa noastra...cu ceapa,otet de mere si ulei de masline este delicioasa alaturi de o fripturica pe grill,mai ales....

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef