Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

marți, 8 decembrie 2009

PIZZA VEGETALA CU TORTILLA

Sambata am facut  2 pizza cu legume din foi de tortilla..foarte rapida si gustoasa..dar si sanatoasa! ;)



INGREDIENTE:
-1 cutie de ciuperci fierte
-1 ceapa rondele(subtiri)
-100 gr masline
-1 ardei gras rondele
-3 linguri pasta de tomate
-2 linguri ulei de masline
-2 catzei usturoi
-patrunjel verde
-condimente:piper,curry,cimbru,coriandru,1 lingurita vegeta

-cascaval (optional)


PREPARARE:
-Se prepara un sos din :pasta de tomate,usturoi pisat,ulei de masline,condimente,putina apa pt diluarea pastei.


 

 Ai nevoie de o foaie de tortilla

 
 Se unge foaia de tortilla cu sos,apoi se aranjeaza toate legumele deasupra.



Se pune la cuptor cateva minute pana se rumenesc legumele.

POFTA BUNA!

2 comentarii:

  1. Mi-ai facut un chef de pizza, asta va fi cina noastra , am prin frigider tot felul de legume in loc de tortila fac eu un aluat de placinta . Mersi , pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Voi incerca sa fac si eu pizza cu tortilla sa vedem ce iese.Incercarea moarte n-are!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef