Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

miercuri, 13 ianuarie 2010

SARMALE DE PORC

Bun gasit,tuturor si LA MULTI ANI CU SANATATE pe 2010!

In sfarsit,am revenit c-o reteta de sarmale a la moi,facuta de Craciun...este putin diferita de reteta traditionala,in sensul ca eu nu calesc absolut nimik..ci pun totul proaspat,iar rezultatul e la superlativ,credeti-ma!Toate ingredientele se fierb in sucul lor propriu si iese o nebunie! ;))  N-a existat persoana care-a mancat la mine sarmale,sa nu fie incantata de gustul absolut delicios....pe cuvant de blogger,daca va mint!:)) Incercati si voi... :P



INGREDIENTE:
-700 gr carne tocata de porc
-1 ceascuta orez
-1 ceapa mare
-1 ardei rosu
-1 ou
-cimbru,piper,coriandru,curry,vegeta,leustean uscat

-telina si patrunjel verde



PREPARARE:
Se amesteca toate ingredientele(nu se caleste nimik),spalate si tocate marunt bineinteles..



Amestecul se lasa cateva minute la frigider(15min) ca sa intre aromele in carne...



Se invelesc sarmalele si se toaca cateva foi de varza...



Se fierb pe aragaz intr-o oala(eu le-am fiert in oala sub presiune ,30'),apoi se aseaza in tava cu grija,primul strat sa fie de varza tocata,apoi sarmalele,printre ele punem frunze de marar si foi de dafin,apoi  varza tocata,iar deasupra foi intregi de varza pt a nu se arde,apoi add sosul dintr-o rosie amestecata cu pasta de rosii+condimente ...si punem la cuptor pana se rumenesc deasupra!






Se inlatura foile de varza de deasupra,pe masura ce consumam sarmalele..







POFTA BUNA!

9 comentarii:

  1. arata super piftile chiar azi am facut de revelionu sirbesc ...

    RăspundețiȘtergere
  2. la sarmale si eu fac la fel nu calesc nimic sint mult mai bune deasupra pun suc rosii indulcit putin picant si mai las 10 min...

    RăspundețiȘtergere
  3. Anis eu la sarmale procedez ca si tine de multi ani.Mi s-a spus la vremea respectiva ca este bine asa ca nu ne mai doare stomacul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Se vede ca suntem din partea de sud a tarii deoarece si piftia o fac la fel ca tine .Bineinteles am mare grija sa adun grasimea inainte de a o pune in vase.

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga mea,Vyky..mie nu mi-a spus nimeni nimik,tot neamul meu si cunostintele mele,fac cu ceapa calita si de-asta poate ca niciodata nu mi-au placut..si nu-i intelegeam de ce sunt asa inraiti,ca la gust nu era chiar gustos..pana acum vreo 10 ani,cand intr-o zi m-am apucat sa fac singura de la A la Z..si de-atunci au inceput sa-mi placa si mie ,dar si celor din jur! ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. abia acum am depistat ANIS ca ai acest blog deskis l=ai skimbat pe celalalt :?:

    RăspundețiȘtergere
  7. ..mai fetelor eu nu pot gati cu prajeala ca avem toti probleme cu stomacul si cu fierea! Este mare pacat,deoarece mancarea are mai mult gust cand are si un pic de prajeala.Cand eram tanara mai faceam ,ciorba asa;adica ceapa si morcovul le caleam un pic pentru gust si culoare,dar acum nu mai pot suporta...

    RăspundețiȘtergere
  8. Your Affiliate Money Making Machine is ready -

    Plus, making money with it is as easy as 1, 2, 3!

    This is how it works...

    STEP 1. Tell the system what affiliate products you want to promote
    STEP 2. Add some PUSH button traffic (it takes JUST 2 minutes)
    STEP 3. Watch the system explode your list and sell your affiliate products all for you!

    Are you ready to start making money??

    You can test-drive the system for yourself risk free...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef