Chef in bucataria mea..

BUN VENIT LA HeArT !

marți, 15 decembrie 2009

SALATA DE VINETE

Am facut in weekend-ul trecut,o salata de vinete foarte gustoasa pe care v-o recomand in zilele de post...sau pt cei care tin dieta,servita in cantitati acceptabile(nu mai mult de 100gr) ,e chiar benefica! ;)




 INGREDIENTE:

-4-5 vinete mari
pt dressing:

-1catzel de usturoi
-1 ceapa
-1 lingura de mustar
-1-2 linguri zeama de lamaie
-1-2 linguri ulei de masline
-3 ardei grasi(copti)


PREPARARE:


Se coc vinetele si ardei..de preferat pe plita,nu in cuptor..ca sa ramana albe si gustoase.Nu recomand coacerea in cuptor,deoarece se innegresc si scad ff mult!!Apoi se decojeaza,se spala sub jet de apa si se lasa sa se scurga bine intr-o sita..dupa care se toaca la robot sau cu mana.


Dressing-ul il preparam in robot din toate ingredientele...se mixeaza toate pana devin ca o pasta,sau cum doreste fiecare!
(pozele pt dressing le am pe un alt pc,dar momentan sunt ceva probleme..insa de indata ce voi avea acces la ele,le voi pune aici...scuze!) :(



Am optat pt acest dressing,pt ca nu pot folosi maioneza..si este foarte bun! ;)




POFTA BUNA!

4 comentarii:

  1. Buna.Fac si eu destul de des salata de vinete.Dupa decojire,le scurg,toc si amestec ,bat bine cu ulei de masline si putina sare pentru gust! Le mancam cu ardei copti sau rosii taiate felii ca in foto! Nu folosesc usturoi fiindca pe noi ne baloneaza,desi ne place gustul lui mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru reteta ta,Anis,meriti nota cea mai mare! Cred ca are gust deosebit,fata de clasica mea salata! :P

    RăspundețiȘtergere
  3. BUNA anis SPER CA TE-AI gandit si la mine cand ai mancat ca tare-mi place salata de vinete si mai ales cum le prepari si pozele postate mmmmm,imi fac o pofta de mor ,felicitari ptr. tot ce postezi tu aici te poooop :p

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna! Am facut sambata salata de vinete cu maioneza de post din comert! Vinetele le-am cumparat congelate,pentu ca ce am avut eu congelat, le-am facut zacusca mai in toamna!! A iesit f buna,gustoasa ,dar un pic cam moale...Cu ea am umplut niste minitarte pe care le-am ornat frumos si le-am servit oaspetilor! Aratau chiar bine,iar aluatul de la mini-tarta absorbise apa,umezelea si se intarise,nu si-au schimbat forma!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Useri online

FEEDJIT Live Traffic Feed

Persoane interesate

Etichete

Faceți căutări pe acest blog

CAUTA PE GOOGLE

Visits from my friends

RETETE CULINARE DELICIOASE

TRANSLATE

Top comentator

Toate retetele sunt pe Petitchef